Everything's nothing

Hej!

Det är så himla mycket som jag vill säga till honom, få honom att förstå, fatta hur det är jag känner, att jag lider inombords av att inte få vara nära honom, riktigt nära..
Fyra månader har jag försökt, nästan fem... Blommor, presenter, överraskningar, kyssar, sex, massage.. allting, men inget går. Jag vet, jag vet mycket väl, men vill inte inse att han inte vill ha mig mer... Att det verkligen är slut.

Jag frågade en dag "Varför har du då hållt på med mig, om du visste att jag hade känslor för dig?" Han svar blev "Men tänk, det är alltid du som börjat och jag kan inte motstå att fortsätta"
Han har rätt. Jag tänkte efter då, det är jag som har börjat, det är alltid jag som har börjat kyssas, alltid jag som bett om en kyss eller en puss eller något... och han har fått det.
Fan alltså, så länge han är nära, alltså kompissätt så kommer jag inte kunna glömma honom.. Jag vill inte leka med andra killars känslor bara för att glömma honom, fan alltså..

Och hur mycket man än pratar så förstår han ändå inte hur mycket han betyder för mig. Är alla killar tröga eller dissar dom bara det dom inte vill höra?

All I want is someone who love me.

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0