Världens största skithög!

Tillåt mig att presentera världens största skithög; Jag!
Fan, allt som jag har skrivit om honom är bara från min synvinkel, inte hans...
faktiskt, så är allting mitt fel...

När han flyttade till Kina gjorde jag så hemska saker mot honom som jag inte såg förän lång tid efter..
Sen när han flyttade tillbaka blev allt annorlunda, ingen respekt, ingen tillit. Jag blev så osäker på honom att jag gjorde slut, som så många gånger förr trodde jag att han skulle ta tillbaka mig när jag kravlade tillbaka, men inte den här gången... Han orkade inte då, förstårligt. Sen började allting, allt som det här bloggen har handlat om...
Nu vet hans familj om vad som hänt, allting... Vet inte hur dom reagerade, men det känns som att det står "hora" i pannan på mig. Fan vad det här är pinsamt!

Jag vet inte vad jag ska göra faktiskt, vara vän känns liksom, konstigt. Vänner ska kunna prata, men jag kan inte prata med honom när det är han som är mitt problem, när det är honom jag har känslor för. Och mer än vänner kommer vi nog aldrig bli igen, kanske var det bestämmt så.. Jag vet faktiskt inte, jag vill bara skita i allt, men det går inte, han betyder för mycket...

Well.. end of story eller nått. Som man säger; "Det är historia nu" och det är kanske historia som det här är nu, det var förr, nu är det nu.

Still love you.

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0