FF, fucking friday

Jobba, jobba, jobba...
Det är vad mitt sommarlov blev, jobba.
Nu när det är fint väder igen så jobbar man men udner min semester så regnade det och var molnigt varje dag, min vanliga tur!

Få se.. jag tror han skulle komma hem idag, inte helt säkert men tror det. Hoppas.. tror jag.
Fan alltså helt ärligt kära läsare så vet jag inte alls vad jag känner för honom längre, både han och jag har gjort allt så komplicerat, egetnligen är det säkert världens enklaste sak.. Men vad är det som är fel? ska man bara skita totalt i honom, komma över honom helt? Men jag vill ju så gärna vara vän med honom...
Well.. han och jag får väl prata om det då..

Tack för ni läste idag!

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0