länge sen.

Hej hopp!

Det var länge sen jag skrev här märker jag. Nått nytt? njee.. var på Kent+Thåström den 28/6, äntligen fick jag se min idol live :)
Har färgat håret blont också.. ser ut som förut fast lite äldre bara..

Igår var jag på fest i Solgård och p.g.a busstrejken så cyklade jag från mitt hem hela vägen dit, 1,2 mil ungefär. sen skulle man hem mitt i natten också så sammanlagt blev det nästan 2,4 mil som jag cyklade igår i typ 80% uppförsbackar. Tro mig, JOBBIGT! Har så jävla fucking ont i mina ben nu.

Sen har jag jobbat hela den här veckan.. fyfan. Idag jobbar jag från 12.30 - 22.15, helvete vilken cp tid. Så jag ska väl göra mig klar snart.

Juste, Han... han har börjat uppträda så konstigt, eller elakt. Mot mig så kan Han kyssas och pussas och hålla på, men så fort någon annan av Hans eller mina kompisar är i närheten så får jag knappt krama Honom. Jag stör mig så mycket på det, vad ska man göra åt saken? Jag både vill och kan inte släppa honom. Han värmer mitt hjärta lika mycket som han gjorde den 12 December 2005. What to do, what to do?
Well.. ska kila och äta och sen till jobbet. Hoppas alla får en mer lyckad vecka än mig.

Bye.

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0