Måndag 21/7 -08

Tja tja!

Idag ska jag träffa Mems igen, länge sen :)

Skickade mail till Honom igår, eftersom att Han är i Kina med sin familj. Men Han svarar inte och det gör mig så himla oroligt. Fortfarande så vet jag att Han inte är min, men jag är så rädd om Honom och vill absolut inte att något ska hända, speciellt när jag inte är hos Honom. Men Han brukar klara sig så..
Fast det vore ju kul att få ett mail.

Nu har jag också kommit halvvägs i min bok om/till Honom. För er som inte vet det så har jag i två års tid skrivit i små böcker om hur jag känner, tänker och så, ungefär som en dagbok. En röd liten sidenbok blev klar förra hösten och nu håller jag på med den guldiga sidenboken som alltså är ungefär halvvägs. Undrar om Han läst den? Den röda alltså..

Det som jag skulle vilja veta mest nu är;
"Vad han verkligen känner för mig"

End of the line

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0