You're so cold

Nu sitter jag här igen, deppig såklart på grund av Honom.
Iskall.. det är Han. Riktigt iskall. Han ta mig fan kallar än vad istiden var.
No fucking feelings at all!

En fråga till Dig, ja just Dig.
Om en person som älskar Dig, skulle gråta och må dåligt, väldigt dåligt. skulle Du hjälpa den personen? Försöka prata med honom eller henne? Om anledningen varför denne person är ledsen, är Du, försöker Du hjälpa då eller börjar Du skrika på personen och säga att den är töntig? D.v.s såra personen mer, får personen att känna sig som ingenting, inte ens luft. Vad skulle DU göra?

Nu ska Han iväg med jobbet, eller ja en tjej från Hans jobb, till någonstanns nära Gävle, dela stuga med henne i två dagar. Still, I know. Jag borde inte vara svartsjuk, Han är inte min... längre.. Men varför? Varför blir han sur när jag säger att jag älskar honom? Men blir också sur när jag säger att jag inte gör det? Jag vet, jag vet mycket väl att Han bara kör med mig, Han har inte sagt det, men jag läser Honom som en öppen bok. Han vet att jag alltid kommer finnas för Honom, kåt eller inte, glad eller ledsen. Alltid. Jag måste lära mig inse, jag måste verkligen lära mig att inse att det är över.
Få mig att förstå att det är slut!

Lines out.

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0