Chichá

Tisdagkväll.
Jag, han och hans kompisar sitter här hemma hos mig och tittar på film, eller just nu sitter jag på mitt rum.
Sverige vann idag mot Grekland i fotboll, fan vad nice! :D Ska ut och röka chichá på balkongen snart, gott gott!

Hmm.. Vi började prata om hans "livsmål", ligga med en fjortis, emo, neger, turk och en asiat. Alltid när han säger vad han vill göra så tänker jag bara på det han och jag har gjort. Vad han gjort med mig under akten, vad jag gör, vart han tar, hur han låter, hur jag låter, hur varmt och mysigt det är.. Fan. Jag vill inte att någon annan ska få känna den känslan som jag har gjort så länge.. Inte för min skatt, min kärlek. Han som jag vill spendera mitt liv med.

Tyvärr bryr han sig inte om vad jag säger, hur mycket jag säger det...

Sleep tight.

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0