lördag.

Ett tag tycker man att tiden går så jävla fort. Bara försvinner liksom fast man har mycket saker att göra.
Ibland sitter man och väntar på att tiden ska gå... Det är svårare nu än vad det var när han var i Kina.. mycket svårare.
För då visste jag att han älskade mig, att han brydde sig om mig... Nu, nu vet jag inte vad han känner och tycker.
Jag vet att han vill sätta på andra, men eftersom att han inte "kan" det så.. så blir det mig, och korkad som jag är tror jag att det är kärlek. Jag lär mig inte. Han måste säga till mig. Jag är så trögfattad. Jag kan inte tänka själv. Han måste säga till att det inte är på riktigt, att det är ett spel, en lek. Visst, han gillar mig men han vill inte ha flickvän nu... han vill bara.. ha ligg... Fuck.
Tänk nu, tänk. Va i helvete.. när jag tänker, tänker jag på allt han kan göra, allt han vill göra. Samma vända med dom, som med mig. Charma, kyssa, smeka, ligga. Nej, det får han inte.. Eller han får, men det förstör sen, det förstör den framtiden som vi ville ha.. Damn. Damn. Damn. Damn! Fuck.
Well.. det var mitt fel i slutet, men var det mitt fel från början. Om man tänker tillbaka där allt började, var det hans eller mitt fel?

Eva Katarina har skrivit klart för den här gången.

See ya!

/ E-K

Kommentarer
Postat av: Laura

tycker synd om dig. . . Du verkar vara en super söttjej och min bror verkar behandla dig som en idiot. . Han verkar köra samma ful spel som alla andra killar ! Stå på dig tjejen, hur svårt det än är så ta ingen skit, och låt ingen trycka ner dig.

Kram Laura

2008-07-16 @ 15:24:40
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0