Vad de vill ha..

Hej igen!

Killar, män, pojkar. De vill ha tjejer, kvinnor, flickor med självförtroende, men inte för högt. Snygg kropp, men inte för snygg (större chans att otrohet blandas in) sexig röst, men inte för sexig (lockar tillsig alla andra killar). Wow

Självförtroende- sure. Jag tycker jag är bra, jag tycker inte jag är ful. But hey, I'm not a fucking model or something..

Snygg kropp- well, jag är inte fet, inte smal. eller, överkroppen är smal, nedrekroppen är fet. det gör mig normal... eller?

Sexig röst- damn, jag låter som en överkörd kråka som Tror att den kan sjunga fint..

Kort sagt; jag är under normallinjen för vad killar vill ha..
I'm out!

/ E-K

Kommentarer
Postat av: burääääät

EVA KATARINA

HAAHAHAEHAHAEEHEÖAEHHUAUHEAUHAEUHAEUHAEUHA



THIS IS G G G G G G KVANTUM

2008-06-18 @ 11:20:39
Postat av: Anonym

ja det var kul... (?)

2008-06-22 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0