and you are?

Ja, lördag då.
Ingen aning om vad som ska hända idag...
Hur som hellst. Idag hade jag tänkt att prata om vänner för en gångskull istället för Honom.
Vän, friend, ami, freund, amico, amigo, ystävä. Hur ska en sån vara? Om man bara pratas vid på msn och träffas mycket sällan, är man vänner då? Säger en vän att hon/han ska höra av sig men skiter i det, är det en vän då?
Lämnar vänner folk i sticket när man har det svårt? Jävligt många frågor, men aldrig några svar.
Jag förstår inte vad jag har gjort, eller vad som är problemet med mig. Jag känner mig så påträngd varje gång jag är med dom, utanför liksom. Är det så? Är jag utanför och mobbad? Vad är det som gör mig att jag inte passar in? Varför kan dom inte acceptera mig och låta mig vara med istället för att vara falska mot mig för att få mig gladare. Vad har jag gjort? Har jag svikit dom? Isåfall, är jag jätteledsen för det.

Jag är jätteledsen för det jag har gjort mot dom, fast jag inte vet vad det är jag ber om ursäkt för...
Hur som helst, så önskar jag mig er som riktiga vänner som man umgås med mer än bara en gång varannan månad.
Förlåt

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0