bara arg.

Hej för i helvete!

Jag har kunnat umgås med honom normalt för en gångs skulle, så ger han mig den där pussen... faaan..
Jag är nog som den där personen i boken vi läser på svenskan "möss och människor". Jag är precis som Lennie, jag har inget förstånd. Jag kan inte tänka själv, folk måste säga till mig vad jag ska göra, jag kan inte tänka själv.
Så jag började ringa igen, ofta. Sådär jobbigt ofta som han tycker. Är fortfarande svartsjuk, kan inte släppa. Jag kan inte. Jag kan inte tänka själv, han måste säga åt mig. Han måste säga att jag ska sluta ringa honom. Han måste tala om för mig att sluta reta mig på henne. Hon den dära saken...

Men varför. Han har sagt åt mig så många gånger att jag ska sluta med saker, men jag gör det inte. Fan att jag inte kan tänka själv. Men några saker har jag tänkt på.. Många gånger har det slagit mig att jag kanske är schizofren.. Känns som det när man är ensam och med honom. Jag säger så mycket som jag inte menar, som jag inte kommer ihåg sen. Gör till och med saker som jag inte menar och kommer ihåg... Det är väl fan inte normalt? Helvete för allt nu...

Varförö pussade han mig? Han visste att det skulle bli så här... Det visste han mycket väl. Och han vet hur det kommer bli om han... med henne.. ni vet.. Det vet han mycket väl vad som kommer hända då..
Helvete för kärlek.


Sleep tight

/ E-K

Kommentarer
Postat av: Toja

Åh, monica vad jag vet hur du känner dig..<3

2008-05-30 @ 11:32:55
URL: http://tojaw.blogg.se/
Postat av: Janina

du har skrivit om honom typ varje dag "/

inte bra gumman ... <3

2008-06-02 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0