fortfarande torsdag.

Jahapp, han verkar sur. jag är deppig för jag inte har något att göra i helgen, det här suger åsneballe!
Jävla fan! Jag är så arg så arg så arg så arg på honom, på mig och på vafan som hellst! Vafan!
Han dissar ju, "jag kanske slår en signal sen" "mm hej" .. helvete!
Jag vet inte vad man ska säga, jag berättade för honom hur jag känner, hur jag mår. Han säger att han vill vara min vän men varför behandlar han mig inte som en då? Man kan komma i konflikter med sina vänner också, men behandlar han sina vänner så här så tycker jag synd om dom. Fan ta honom! Helvete på allt..
fan vad mycket svordomar det blev..

Jag vet inte om jag är så arg att jag gråter eller om jag gråter så mycket så jag blir arg!
Fan, fan, fan, fan. Vad har jag gjort världen för att bli lämnad av alla?

jävla skit också..

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0