Funderare

Tja tja!

En än dag har gått och jag har ägnat alla mina tankar åt honom som vanligt. Tänker han lika mycket på mig eller bara på henne eller någon annan? Hur ska jag veta? Hur ska jag veta om hans känlsor är äkta när han säger att han vill ha mig tillbaka, om han har tappat dom så fort nu?
Idag har jag dragit många funderare på hur jag borde göra nu och sen. Ska jag bara låta honom vara nu? Risken finns att han gillar det och vänjer sig vid det, alltså att vi aldrig blir tillsammans igen. Men han kan ju känna saknad efter mig, men tyvärr så tvivlar jag starkt på det... Det är synd eftersom att jag älskar honom så mycket..
Jobbigt det här med kärlek. Det är liksom en drog, ett beroende. Jag kan erkänna att jag är beroende av honom, jag tar alltså en drog, en kärleksdrog och nu behöver jag jättemycket hjälp att blir av med mitt beroende, vet bara inte hur. Han vill att jag ska ta bort mina känslor nu, lägga i en kartong på vinden och sen plocka fram när han har lust och vill.. Jag vet mycket väl att det inte borde vara så, men jag vet mycket väl att jag kommer ge mig för lätt.


Hmm, jag antar att jag skriver mera sen..

Hörs då!


/ E-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0