"I hate mondays"

Första inlägget nu, grattis!
Det tog ett tag innan jag skaffade en sån här internetblogg, så många av mina kompisar som har det, men jag har aldrig fastnat men nu antar jag att jag bara måste få skriva ner lite vad som händer i mitt liv förtillfället. Ta lärdom av andra eller kanske ge tips.


Hur som helst, idag vaknade jag rätt tidigt, runt sex fast jag inte skulle upp förän halv åtta och gå till praktiken. En vecka har gått nu sen sömnlösheten började om igen. Mat, nej det har jag inte riktigt fått i mig ordentligt heller. Åt rätt mycket idag tycker jag, men tyvärr kom det upp igen.. Vet ni varför? För jag har blivit sårad.
För er som inte har en aning om vem jag är, så hade jag ett förhållande på 28 månader för nån månad sen. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag gjorde då, eller fortfarande gör tyvärr. Av någon anledning gjorde jag slut med honom, troligen för att jag var osäker på om han älskade mig och ville inte bli sårad av honom. Allafall, vi fortsatte umgås, hålla på som om vi fortfarande var tillsammans tills en dag... Han berättade för mig att han strulat med en tjej i hans klass. När jag fick reda på det grät jag så jävla mycket och slutade äta typ. Han såg hur dåligt jag mådde och jag trodde han skulle ta lärdom av det och vilja bli tillsammans med mig igen, WRONG! Istället fortsatte det som hänt och de fortsatte att träffas och "hålla på".
Nu sitter jag här, har inte ätit eller sovit ordentligt på en vecka och är fortfarande kär i min första och enda "kärlek vid första ögonkastet" Frågan är om man ska gå vidare eller inte.. Glömma nu och sen förlåta om han kommer igen eller bara leva vidare? Jag vet att det är mitt fel, så det är inget man egentligen ska klamra honom för, det är bara en svår och tuff tid för mig just nu. Den killen jag blev kär i var snäll, omtänksam och älskade mig överallt annat. Men visst, personer försändras, för jag hoppas verkligen inte att jag är precis likadan som för mer än två år sen! ;D

Annars har väl dagen varit som alla andra, kliva upp, göra sig iordning, gå till praktiken, komma hem, skriva några rader, sjunga och spela lite med gitarren, ny låt på gång igen föresten :)

Fan vad skönt det var att skriva av sig lite..

/ E-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0