torsdag

Hej



Att känlsor kan ändras så jävla fort ibland. Ena sekunden älskar man någon, andra hatar, sen är det liksom inget mer med det. Att han orkar dra till med sitt ironi hela tiden, damn! Man sitter där, försöker prata med honom men direkt man ställer någon fråga eller nått sånt så tar han bara upp allt ironsikt, "såklart jag ska ligga med henne, jag ska nog fria till henne också", "nej nej men det har jag aaaaaldrig sagt, nej nej" Är alla killar så? Damn man ska nog bli lesbiskt, tjejer förstår tjejer mer... För inte fan kan man snacka med en kille, alla verkar vara så ovettiga.
Ljuger alla killar så mycket? Och är så ironiska? Eller är det bara mot mig?
Helvete för det här.
Han fick tillbaka ringen också, så han kan ge den till någon som han älskar och kan lyssna och prata med utan att leka rolig och vara ironisk. Någon som han bryr sig om hon mår dålig och behöver prata istället för att göra narr av en.

Fan för honom, fan för mig, fan för det som jag har haft!

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0