Daddy's song

Hej hopp!
Hade svårt att ta mig ur sängen imorse, så sjukt trött! Men jag var tvungen att möta kompis i stan för att luncha :)
Lunchen ägde rum på Tacobar i Kungshallarna :D Yummie!

Sen när jag kom hem så skrev jag en ny låt för morgondagen, alltså pappas begravning.
Kan du skicka ett brev?/Daddy's song

Nu när löven faller ner, du kan se lycklig ut men det är nått som andra inte ser.

Något som tynger dig, som finns hos dig, som ingen annan vet.
Kan du berätta?

Det finns små och stora steg, visar du mod eller visar du att du är för feg?

Nått som plågar dig, som skadar dig, som stannar hos dig.

Vet inte varför.


Ja, vi behöver dig för att resa oss upp när vi faller ner.
Ja du fanns för oss.

Och vi behöver dig nu när allting är svårt och sorgen är stor.

Kan du skicka ett brev?


När allt från sommarn sköljs bort, det är då man tänker att livet, det är kort.

Vad man missat att göra, och allt man borde sagt.

Kan inte ändras.

Vad som hänt är gjort, varför fick vi inte mera tid, det gick för fort.

Var glad för allt du gjort, och allt du fått och allt du har kvar.

Älska det du har.


Ja, vi behöver dig för att resa oss upp när vi faller ner.
Ja du fanns för oss.

Och vi behöver dig nu när allting är svårt och sorgen är stor.

Kan du skicka ett...
Ja, vi behöver dig för att resa oss upp när vi faller ner.
Ja du fanns för oss.

Och vi behöver dig nu när allting är svårt och sorgen är stor.

Kan du skicka ett brev? Vill du skicka ett brev? Jag väntar på ditt brev...

Så går den, hoppas bara jag klara av att sjunga den imorgon..

Life goes on.

/ E-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0