Happy Halloween

Trick or treat!

Idag är det Allhelgona afton, skulle vilja åka till farmor och farfars grav, men det är väl ingen i familjen som är så jättetaggad till det eftersom att pappa snart kommer ligga där också.
I tisdags hade jag halloweenfest i förskott, det var kul att det komma så mycket folk, söta också ;D synd bara att saker och ting blev snodda "/
Sen var jag ute i onsdag och igår, fyfan alltså vad man bränner pengar på krogen nu, usch.
På onsdag är det begravning också. Inte direkt något man ser fram emot. Sist jag var på begravning var när jag var 7 år, när farmor dog.. Man trodde aldrig att nästa begravning skulle vara sin egna pappas.. Jag känner nog fortfarande inte så stor sorg, mest ilska att han kunde göra så här mot mig och mina fem syskon. Modig, men ändå så fegt.
Så höstlovet är påväg att ta slut och skolan börjar igen.. segt. Har np i svenska B, muntligt. men det muntliga har aldrig varit några problem för mig, så min lärare ringde hem till mig och sa att jag inte behövde göra det xD är man bra så är man, det finns inget jag kan göra åt saken ^^

Jag är fortfarande osams med JJ typ.. han har sagt att jag är förlåten (inte för jag förstår varför jag sa förlåt) men jag vekar ha gjort honom ledsen/sur så då ska man väl säga förlåt? Men ändå pratar han inte mig.. Jobbigt sånt här. Får se, jag har dissat han, han och han. Tre killar som är "intresserade" av mig, men på ett fint sätt om man säger så, jag har sagt vad jag känner och vi umgås fortfarande, känns jättebra :) önskar bara att den killen jag gillar skulle kunna göra så.. Säga vad han känner istället för att bara skita i mig.

Nu på senaste tiden har jag spexat lite med smink och kamera (: rätt skoj

love is the reason

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0