November rain

Tjenamors!

Kom hem från kryssning med klassen imorse, satan va trött man var! Men kul hade vi allafall :) Kunde väl varit roligare om jag inte hade haft ont i halsen och öroninflamation "/ men sånt får man leva med :D
En och en halv månad sen var det sen pappa dog, alltså tiden går så sjukt fort! Det känns bra faktiskt, lite tomt i bland men vad ska man göra? Livet leker vidare :)

Inatt hade jag en sån underbar dröm, som så klart inte kan bli verklighet. Han, alltså JJ sa massa fina saker, han pratade med mig igen. (eftersom att han har sagt upp kontakten med mig) Den kändes så verklig, men när den dagen händer, oj jag vet inte vad jag gör. Förstår inte vad jag gjorde för fel med honom! Vad det var som gjorde att han blev sur på mig, och tillslut blockade och tog bort mig från msn, facebook, mobilen.. Jag som faktiskt hade betytt något allafall för honom, var nu ingenting, inte ens en bekant.. Jag drömde att han kysste mig, och ville vara med mig hela tiden. Så mysigt och gulligt. Så vaknar man och funderar på om det kan ligga något i det, men nej. Det är rent omöjligt...



Låg och sov och drog en tanke om dig. Peace!

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0