Onsdag 22/10

Hej.
Sitter i VH, har precis städat lite i lägenheten här. Min kompis ligger och sover fortfarande, sömntuta.
Nu var det två veckor sen som allting hände, eller aa två veckor och en dag. Känns så jäkla tomt utan honom, utan min pappa. <3
Men jag är så jävla glad att jag har så bra vänner som jag har, som ställer upp, som låter mig "bo" hos dom om jag behöver, jag uppskattar det så jävla mycket! Hoppas bara dom vet det och förstår, för jag har sagt hur tacksam jag är, men förstår dom? Idag ska vi prata om förberedelser till begravningen som ska var om precis två veckor, den 5 november. Jag kan nog fortfarande inte förstå att jag miste min pappa så tidigt, jag är bara 18. Mina småsyskon är 15 och 13, stackarna som måste växa upp mer utan en pappa..
Det kanske låter fel när jag säger det här till mina vänner, till min bästa vän, till Honom, till JJ och till alla mina andra kompisar men; Jag älskar er så jävla mycket! <3

End of line.

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0