Allting är Magiskt.

Hej :)

Sitter och lyssnar på Angels and Airwaves låt Everything's Magic. Så jäkla bra låt, hörde den för första gången för ett år sen typ när Han hade flyttat. Den låten gör mig på bättre humör faktiskt och är höstig av sig liksom, eftersom jag hörde den på hösten. Den påminner om så mycket, att se allt posetivit, för allting är magiskt.
Då tänkte jag på att våran kärlek var magisk, att vi hade klarat oss så långt för att vara i våran ålder, hur lycklig man kunde vara tillsammans fast man bråkade. Hur magiskt det är att ha en pojkvän.
Nu tänker jag jag ungefär samma sak, jag tänker tillbaka, hur glad jag var, hur glad Han var. Jag vet inte om Han är glad nu, har ju inte pratat med Honom på tre veckor nu. Men jag hoppas att Han är glad, det gör mig lite gladare allafall, jag önskar att jag också kunde ha någon som älskar mig lika mycket som jag älskar Honom. Wow alltså..

Jag vet vad Han hade tänkt att göra på min födelsedag.. Sen avbröt Han det av någon anledning, han vill inte ha med mig att göra nu, forget and go on?

Jag har så sjukt mycket kärlek men ingen att ge den till. Jag har ett litet hopp någonstans om att allt kommer bli bra igen, och jag önskar att det är mellan Han och mig. Men men, man ska inte hoppas för mycket.
Men ska jag försöka glömma helt?

Everything's Magic.

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0