Happy!

Hej hopp!
Dagarna försvinner och snart är det min födelsedag :D
Bokat lokal och gästlistan är uttryckt så nu är det bara att vänta!
Fan det har varit dåligt väder hela tiden nästan, men nu är det faktiskt sol, härligt härligt. synd bara att man ska jobba om typ 1,5 timme. Sen ett litet extrapass imorgon, 10-18 och sen vanliga 17.30-22.15 på söndag :) pengar pengar pengar!
Jag kan äta igen, så jävla härligt! Nu fan ska man tjocka upp sig totalt inför vintern så att man itne fryser så mycket, inte sant? Sure, jag tänker på Honom ibland, men inte ofta alls. Känns bra faktiskt, så länge vi är ifrån varandra och inte har någon kontakt alls så kommer det gå super bra! Så kanske vi hörs igen om några månader, eller nått år. Ska bli kul :)

Har man älskar någon så mycket under en sån lång tid så sägs det att det tar lika långtid att smälta förhållandet som så länge det höll på. Så teoretiskt kommer det ta 2,5 år nästan innan jag har glömt Honom. Tror det kommer ta längre tid. Alltså, första riktiga kärleken sitter i hjärtat ett tag, hela livet tror jag nästan. För det är så mycket man har delat med sig, gått igenom, både svåra och tuffa tider tillsammans, gått igenom saker som aldrig kommer komma igen, och det är det som gör det så himla speciellt, verkligen i den här åldern också. Jag är så glad att jag hade det här förhållandet, lärt mig så himla mycket och det kommer ha en stor betydelse och hjälp i framtiden också.
Slut för idag, ska äta, duscha och sminka för jobbet.

End of the line.

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0