Söndag 7/9

Hej hopp!

Om tio dagar fyller jag år, hoppas att tiden går fort :D UTGÅNG!
Har varit hemma hela veckan, lite tråkigt men ändå rätt skönt också, blir kul att komma tillbaka tilskolan igen faktiskt. Inte så kul när man inte har någon att prata med typ och mår dåligt både psykiskt och fysiskt, men nu är det snart bra igen tror jag :)
Sen misstänker jag något fel i min hals, det har gjort ont ett långt tag nu, trots mediciner så hjälper det inte, ska väl till halsmottagningen senare i veckan eller nått för att kolla upp det. Eller så kanske man ska vänta tills efter man fyllt år.. får väl se vad som händer. Jag känner mig som en helt ny människa, eller.. nästan allafall, jag är mycket gladare än förut, och känner mig så jäkla damn fri! :D killar på krogen, se upp snart kommer jag xD haha

Nä nu ska jag till jobbet..... woho....

Have fun!

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0