Torsdagen

Min sista torsdag som 17 åring (: sex dagar kvar sen är jag myndig och hela köret :D haha
får se vad som händer på dagen, någon överraskning kanske ^^, hoppas kan man allafall, aldrig fått någon riktigt överraskning faktiskt, vore trevligt nu när man fyller 18, inga sexleksaker bara xD

Kul nu har man fått diss på diss... Diss av Honom, mitt ex. och diss av han den andra. Vad gör man liksom? Lever vidare I guess, men jag vill så gärna ha en pojkvän, en kille att pyssla om, och som pysslar om mig lite då och då. Jag gillar att göra romantiska saker, söta saker, massage och sånt liksom, vafan är det som fattas då? utseende? Nä jag vet inte vad killar kräver nu för tiden, för ungefär tre år sen behövde man bara stå utanför sin gamla musiksal så fick man en kille på kroken som man började älska och sedan avguda och nu är beroende av. Jag vill ha det så lätt igen, inte att bli beroende alltså men att bli älskad för liksom.. ingenting, bara för att vara jag.

Allafall.. orkar inte skriva mer nu.

Enjoy your day.

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0