Wow

Hej hallå!
Länge sen som något skrevs här, växer nästan mossa ju xD
Idag har jag varit hemma som resten av veckan, pratade lite med en killkompis och typ hela hans klass :P haha
sen åkte jag över till honom, wow wow wow. nytt pirr i magen. Ni vet den andra, han tonas bort, sakta men ändå :)
Visst så mår jag fortfarande dåligt på grund av honom, men man vänjer sig antar jag, forget and go on, liksom!
Det förflutna är till för att minnas, nutiden är det du ska leva, eller vad? ;D

fortfarande dödlighosta typ, lungorna värker av hostan, inte kul, inte kul.
om precis två veckor fyller man 18 också :D WOHO, stora tjejen liksom!

nä men nu ska jag sluta skriva lite, ska försöka hållalite mer koll här, promise!

Forget and go on!

/ E-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0