April, April!

Hejsan!

Äntligen en riktigt fin vårdag! Nu har jag tänkt lite... jag har lagt ner allt för mycket tid på Love. Dags att börja om? men vart?
Nu ska bloggen handla om Mig och Mitt Liv. Inte Han och Hans Liv! Härligt härligt!!!

Zukko är snart tre månader och han går gått upp mer än 5 kg sen jag köpte honom i början på mars, haha! Fetknopp!
Olydig är han också, hoppar och skäller och äter och är allt utom rumsren! Men vi övar!
Har kollat igenom Granis blogg, wow alltså http://granis.blogg.se/ kan ni läsa om hans liv som ung pappa och hans söta och bedorande dotter Wilma, riktigt bra!
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva i bloggen, ointressanta jag ;D förlag?

Hmmm..
mitt liv utan pappa?
mitt liv med Zukko?
mitt liv ... bara?
kärlek?

Hjälp mig!

Juste, första april... busa med vem?
Jag återkommer!

/ E-K

Kommentarer
Postat av: Tompadinio

Du kan ju alltid busa me mig ;)

2009-04-01 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0