Få se.. Onsdagen den 8 april

Godmorgon allesammans!

Ännu en fin dag, inte lika fin som alla andra men ändå fin! :)
Idag kommer Thomas hem från Åre men jag jobbar 14-22 och han 21-08 (orka jobba natt) ;D
Men vi får väl se när vi hinner träffas!

Zukko väckte mig astidigt idag! Redan vid sju! Han som har sovit så bra hela veckan och hela förra!
Annars mår han bra, men han är så omöjlig att klippa klorna på och borsta hans päls, och DET behövs! Fan han är aslurvig! Stackarn är så smal också, fast han äter och går upp i vikt så är han fortfarande smal "/ men det har han väl fått från matte antar jag ;D hihi ^^
Men han ska bita i allt han får tag på, det är väl valptänderna som kliar så förbaskat!

Tiden går och snart är det studente som gäller! SÅ jäääääääävla skönt och sjuktkul! Klänningen, skorna och mössan är klara och nu är det bara att vänta!
Köpte en rosa champagne flaska på kryssningen också, skumpa-frukost hos mig på morgonen :) WOHO!

Sen har jag ju planerat en liten tjejkväll någon helg snart, ska bli mysigt faktiskt! Inga pojkar alls, no dicks no pricks!
Enda killen som får vara där är Zukko (: för han charmar alla tjejer och får dom på fall ;D


Nä om man ska ta och avrunda här... kommer förmodligen skriva mera senare :) typ efter jobbet eller så...

shine on

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0