Faktiskt fortfarande onsdag (:

Hej igen! :)

Jag vill börja med att tacka ni som läser min blogg, blir faktiskt glad! Inte för att det är så många men stort tack till er som läser, jättekul verkligen! Önskar bara lite fler kommentarer... om det finns något att kommentera haha!

Det var jättekul på jobbet idag! Flummade som fan hela tiden! Jag, Petra och Gisela hade rätt skoj och inget gick bra alls, hahaha! Sen typ en timme innan jag slutade så kom Thomas till jobbet, stackarn började klockan nio och slutar 8 imorgonbitti och ska tydligen hit och sova för att jag bor så jävla nära jobbet! Jaja, det är väl kul det med :D Roligt sällskap... NOT

Snart har jag ätit upp en hel låda med kanelkakor själv! Johanna från klassen och Zukko hjälpte till lite, med det mesta har nog jag ätit ändå går man inte upp ett gram!

Nej.. dags att sova eftersom att jag tydligen ska göra frukost på sängen till Thomas innan han somnar hihi ^^

Sleep Tight!

/ E-K

Kommentarer
Postat av: Granis

Jag vill också har frukost på sängen, går det att hyra dig?

2009-04-09 @ 22:45:09
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Yolanda (Rutiga-pjucks)

Jag läser (:

2009-04-20 @ 22:07:33
URL: http://rutiga-pjucks.blogpsot.com
Postat av: Yolanda (rutiga-pjucks)

Jag läser (:

2009-04-20 @ 22:08:50
Postat av: Yolanda (rutiga-pjucks)

Jag läser (:

2009-04-20 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0