Fortfarande den där tisdagen!

Hej igen!

Min kompis Oliver svarade inte något under dagen så jag har bara degat HELA dagen framför datan och med gitarren i högsta hugg! Blev ju klar med skivomslaget för bara några dagar sen, så snart ska jag börja spela in (egen hand)
Hoppas bara det blir bra, först var ju meningen med inspelningen att ge skivan till Love i födelsedagspresent, men så blev det inte... absolut inte nu. Får väl se om han väljer att inse det han har gjort mot mig och ångrat sig. För det kan man verkigen säga att jag har gjort och visat för honom och resten av världen! Men what ever!

Min lillasyster Bella är här på besök också från Gotland där hon bor med mamma och mina andra småsyskon! :)
Juste, för er som inte vet det så är vi rätt många barn. Jag har tre yngre och tre äldre, jag är precis i mitten underbart! Johanna är född -84
Henrik är född -86
Lars är född -89
Jag, Monica är född -90
Bella är född -93
Fredrik är född -95
och Annie som är min mammas och hennes mans barn är född -01 :)
Så nästan alla är riktiga syskon förutom Annie då :) måste ta något familjefoto så ni får se!

Ska på bio ikväll med Albin sen får vi se vart jag tar vägen :)


          Svartsjuka är inte att man inte litar på den man älskar. Svartsjuka är att man är rädd att förlora den man älskar..





In and out!

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0