Fredag 10 april :)

Godmorgon!

Klockan är inte ens åtta med har man valp så har man!
Solen skiner och det är lite småsvalt ute, men lär nog bli varmare under dagen :)
Robin och jag ska gå och handla lite sen för ikväll så blir det chillkväll I guess, orkar inge mer efter som att jag ska
jobba imorgonbitti 10-18, bra pengar!

Nu ÄNTLIGEN har lingonveckan som har vart i en hel jävla månad för mig tagit slut, SÅÅÅÅÅÅ skönt!
Har ju gått omkring med värsta värkarna och blödigt lika mycket som det gjorde 1520 i Stockholm
För er som inte vet vad som hände då så var det Stockholms blodbad
Allafall, asskönt att det är över nu :)

Gifte mig igår kväll med Granis också, haha! Frågan kom fort och överraskat men vi drog våra löften på ett fint sätt via msn! HAHA!
För er som inte förstår så driver vi både Granis och jag är fortfarande singlar ;D

Nu är det dags att sova klart och sen börja städa i huset... woohooo!


See ya!

/ E-K


Kommentarer
Postat av: Granis

VADÅ DRIVER ?!?! Vi ska ju leva med varandra i nöd och lust !

2009-04-11 @ 18:59:19
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0