Idag är det tisdagen den 7 april!

Ohoj!

Strålande sol, lite blås bara men annars är det fint väder!
Zukko väckte mig vid sju tiden för att han skulle ut, haha han stod och "urinerade" i säkert två minuter :D morgonkiss är alltid mycket sägs det!

Det är lite lustigt, varje gång jag tittat ut genom mitt fönstar så ser jag några björkar som är väldigt nära varandra och grenarna formar sig som ett hjärta :) det är riktigt gulligt faktiskt..
Fan, hittade ingen bild på det, men det kommer senare. Hittade därimot en annan fin bild som är tagen från min ballkong :)


Mysig


Haha, Zukko har lagt sig under sängen (det är hans sov plats tydligen). Fatta var ledsen han kommer bli när han inte får plats där xD stackars min lilla sötnos!
Funtar på att sitta och spelnörda idag om inte Oliver hör av sig, fan länge sen :D flytta ut tvn och konsollen ut i solen så man får lite färg för en gångsskull också :D

Längtar till den 15 maj då jag ska tatuera mig :D wooooohoooo! sen kanske det blir middag med tatueraren också ;) hihi vilket jävla charmtroll! haha!
Jag behöver fler kommentarer till bloggen, vad ni vill att jag ska skriva om :) eller är det här tillräckligt roligt? ;D haha

love ya all and see ya soon!

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0