Jävla skithögar det är vad ni är!

Hej!

Idag är jag sur, jag har lagt ut flera jävla fucking tusen till skivan på måndag för att folk inte har betalat, folk har itne skrivit sina matgäster och listan är redan inne. JAG FATTAR INTE VAD SOM HAR VART SÅ JÄVLA SVÅRT ATT GÖRA ALLT I TID! JÄVLA LUDER ÄR NI ALLIHOPA!
NI ÄR SKYLDIGA MIG UPP MOT 7000! SER NI??! SJU TUSEN!!!!

Dom jävla horungarna som inte betalar mig ska jag fan slå sönder! Ni som inte gav matgästernas namn innan idag, dom kommer inte med på maten, så är det bara för att ni är så SJUKT jävla sega!


HEJDÅ!

/ E-K

Kommentarer
Postat av: Anonym

var fan e alla nakenbilder på dig monica



(besviken eugen)

2009-04-14 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0