Söndag 5 April

Hej hoppsan!

Vilket ruggit väder, det som var så soligt igår!
Nu erkänner jag, monica eva katarina nilsson hatar härmed sitt ex love bergström.
Jag är trött på att han trycker ner mig, gör mig illa för det har han gjort!
Under det här året så har jag gjort allt för honom, följt med honom till tex stan när ingen annan har kunnat/velat, hämtade honom från jobbet i sommras mitt i natten, skickade blommor hem till honom, choklad, nalle, kort, haft sex med honom när han har velat för att han har fått mgi att tro att det kan bli vi igen! Nu har han sin nya perfekta moder för sina barn, han har sagt att det har varit jag, men inte längre vilket är synd, för det hade blivit fina barn med bra föräldrar men tyvärr så har både han och jag förändrats.

Så nu blir det aldrig igen. Det vackra finns inte längre och kommer aldrig att finnas igen!
Nu handlar det inte om honom längre... Jag har slösat bort ett år av mitt liv!

Hörs!

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0