still april.. men inget skämt

Hej igen...

Nu kom det.. det som jag har väntat på i fasa...
Love har flickvän... typ eller.. aa... och inte fan är det jag...
Den personen som jag fortfarande älskar, har en annan. What to do? Kanske blir det lättare så här...
Kanske blir det svårare... Kanske... går det itne alls.
Herregud. Magen värker precis som den gjorde med den andra tjejen han gillade... men dom blev inte tillsammans!
NU ÄR HAN TILLSAMMANS MED EN ANNAN! Jag mår illa att jag kommer spy upp allt som finns inom mig.
Precis som när han dejtade Jessica (tjejen på hans jobb)... Spy och gråta, gråta och spy! Det levde jag med, och samma sak känns nu... Inga muskler i benen vill jobba åt mig.. Vad ska jag göra..

out of line

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0