Still Monday

Godkväll/natt!

Kom precis hem från Harry B James med Janina och en liten middag, trevligt tills hon slängde ett ciggpaket i ögat på mig för att jag såg så "inte glad" ut för att jag satt och skrev ett sms. tack janina det gjorde mig gladare med ett ciggpaket i ögat xD

Sen verkar inte våran studentskiva bli av, för att alla inte har betalat in allting. KUL!
Stackars Elin i min klass blev dumpad idag också, ingen vidare dag helt enkelt. Imorgon är det bio med Albin och först umgås och typ fika med Oliver :) Skoj skoj, hoppas bara det blir fint väder.

Åh lilla Zukko växer och växer så snart kan man inte kalla honom liten längre :O bilder kommer komma upp snart hoppas jag när jag har orken att göra det! Sötnöten ligger och sover framför dörren till rummet, och så har han duschat idag!
Han blev SÅ liten sen när han torkade blev han SÅ stor istället ;D han är så söt <3


I love my dog :)

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0