Torsdag 2/4

Hej!

Natten blev inte speciellt bra, sov knappt.
Jag är så trött på allt. Trött på honom trött på mig! Love är inget längre, ingenting!!!
Jag lever i drömmen som aldrig bli verklighet, jag älskar den drömmen.
Punkt! Punkt för Love, Punkt för det förflutna. Allt ska bort!
Det finns inte mer, kommer aldrig finnas igen! Jag accepterade pappas död, jag accepterade att Love flyttade till Kina i 5 månader och inte var hemma på våran 2 årsdag! Jag accepterade en hund i familjen men inte fan kan jag acceptera att det tog slut, att han har ny och jag är ensam kvar! Fuck fuck fuck fuck! Han kommer ångra sig om några år.. Men då finns jag inte för honom längre, kommer aldrig göra igen!

Jag hatar honom, nu hatar jag faktiskt honom!
Nog om honom, det här är inte om honom, Det må vara han som gjrode att jag började blogga, men det handlar inte om honom! Egot säger DET HANDLAR OM MIG. Jag är i fokus, det är jag som ska må bra han kommer ångra den här skiten ändå sen!


Well, ikväll är det studentskiva med TE06 :D hoppas det blir kul! :)

forget and go on

/ E-K


Kommentarer
Postat av: Martin

TE06 faktiskt!!! =P

hoppas du hade kul sötis! :)

2009-04-07 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0