torsday ;D

Tjafan!

Fullt väder. ja.
Ont i magen. ja.
Stor finne i pannan. ja.
Trött. ja.
Kommer jag få sova. Nej

Fyfan, somnade vid ett tiden inatt och vaknade klockan sex, UNDERBARA HUND... NOT! tur som fan att jag har 1 kg godis kvar (:
Det är konstigt det där, vissa behöver bara äta en cheeseburgare och gå upp, jag kan leva på godis, chips, skräpmat you name it! Går inte upp alls, syns inget alls på kroppen förutom kanske en finne eller två. Aldrig något mer..
Hmm.. Räknade ut mitt BMI idag..

Längd i centimeter167
Kroppsvikt i kg55
BMI19.7

UnderviktigIdealviktÖverviktFetma 
< 1919-2526-30> 30


Alltså ligger jag ganska lågt på normalvikten, nästan till undervikt. Det spelar ingen roll hur mycket jag äter, hur mycket jag rör på mig... Jobbigt "/

Well, ska käka något nu och sen börja röra mig mot praktiken igen:)

See ya!

/ E-K


Kommentarer
Postat av: Martin

Men fett snygg e du ju iaf =)

2009-04-17 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0