Igång ingen!

Hej igen på er alla!

Nu är det dags igen, sommaren är slut och jag har jobbat konstant inprincip!

Två veckor var jag på Cypern, Ayia Napa på bartenderkurs vilket var helt otroligt! Har aldrig varit nere vid medelhavet förut faktiskt. Så snart börjar jag jobba som bartender istället vilket kommer bli något helt nytt.

För några veckor sedan sålde jag min älskade hund, Zukko L. Tsar eftersom att jag kommer börja jobba mer och mer och har varken råd eller tid med honom. Vilket är otroligt synd, han är så himla fin!

Tjaaa... jag tog studenten den 4 juni, lite överskattat men jävligt kul ändå. Det knäppa är att man saknar skolan ändå, fast man har plågats med den i 12 år om inte mer! 
Jag och Thomas är fortfarande tillsammans och det är jättebra :) vi har så himla roligt tillsammans och blir mer och mer lika :P "man bli som man umgås" brukar han säga. Men jag vill inte ha honom som kvinna :O

Sandra, en av mina närmaste har fyllt 18 också, (Thomas gjorde försig också det den 6 juli) det blev massa kalas i juli och augusti. På Sandras 18 årsfest så var jag bartender hela kvällen, SJUKT kul eftersom att jag precis hade kommit hem från bartenderkursen på Cypern. Det var riktigt roligt faktiskt.


Vad mer har hänt?


Jag håller på att kolla lägenhet eftersom att vi måste sälja huset nu, vi har inte råd att ha kvar det sen pappa gick bort.
Har kollat några i närheten eller närmare stan, men vi får se vart det blir.
Jag ska börja ta tag i livet lite mer nu när man faktiskt har tid. Spara pengar, köpa bara nödvändigt och sånt... Får se hur man lyckas med det.

Men nu allafall mina kära trogna läsare ska jag tacka för mig idag!
Jag lovar att jag ska börja skriva oftare :)



you'r lovely! <3

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0