Nya dag, nya jag!

Hejsan!


Idag bestämmde jag mig. Jag ska bli bättre, allt ska bli bättre! Imorgon åker jag över till Honom (med stort H) för att hämta allt som är mitt + lämna det jag fått av Honom, time to move on baby!
Jag ska sluta röka, köpte nicotintuggummin, blev stark men då skulle man tydligen lägga om under tungan och vänta lite tills smaken försvann och sen börja tugga igen.
Ska ta ut max 200 varje gång jag går ut och lämnar kortet hemma, för alkoholen ska minska också! Jag ska äta tre huvudmål varje dag + två-tre mellanmål, för att hålla mitt humör uppe och få till kroppen lite, lägga på några kilo också så man slipper den här spink-magen!

Ikväll ska vi på Dramaten med klassen och se "Den Fule".. Det lät rätt bra faktiskt :)
Jag är den enda som kan få mig lycklig! För älskar man sig själv, då blir man lycklig!
Vakna upp varje morgon och tänk
- Vilken strålande dag det kommer bli
- Jag är på ett bra humör
- Jag älskar mina vänner och nära och kära
- Vad fin/snygg/sexig/söt jag är
- Jag kan göra allt bra
- Idag ska jag göra någon glad
- Jag är optimist
- Jag är helt enkelt bäst i världen!

Time to move on, baby!

/ E-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0