Zukko Tsar

Hej hopp!

Nu har min lilla vovve kommit :) blev inget av förslagen jag hade förut som namn, utan nått jag kom på när vi var påväg tillbaka. Zukko heter han (som man säger) men hela namnet är Zukko Tsar.
imorgon ska vi till veterinären och chippa, vaccinera och veterinärbesika honom så det blir hans första åktur med buss :)
Sen är det övning för serveringstävlingen också, mycket mycket slit med det så ska man hinna med att jobba och ta hans om Zukko. Men jag överlever speciellt när man .. vad ska man säga.. har en liten känsla eller nått sånt för en person.. Trott eller ej inte Han... Det jobbiga som vanligt är att man inte vet hur han tycker och tänker om mig och sånt.. Det är väl att vänta och se antar jag.

Well.. trött som fan, vi hörs!

Sleep tight!

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0