Ohoj!

Tjenare på alla!

Det var länge sen jag skrev här tycker jag, fan ni får påminna mig lite oftare. Nu var det Sandra som tjatade på mig :P
Hmm vad har hänt...?
Jag och Zukko har börjat på valpkurs med Josefin (Henrik, min brors flickvän) och deras lilla tollare, Nova :) Det gick bra när man väl var där, men så fort man kom hem blev han ett helvete igen, haha!

Vi håller på att rensa huset också eftersom att det ska säljas.. sorgligt men sant. Det kommer bli jobbigt att flytta här ifrån när man har bott här i hela sitt liv "/ så många minnen i 18 års tid.
Ska väl bli kul att flytta ut också och komma ut i "vuxenvärlden" med eget boeende och sånt, men fortfarande. Jag kan det här huset utan och innan... Men vi får se vart jag hamnar om jag inte hamnar på Cypern blir det Gotland antar jag med mamma vilket skulle vara skönt :)

En månad kvar till studenten, så jäääääääävla skönt! :D Hade mösspåtaging i torsdags det var mys och sen kom det väääldigt mycket folk hem till mig på kvällen, röj röj röj!
Det är så fint att se grönt på träden igen, man blir så glad :)

Back to work, och snart kommer skivan :D

Have fun!

/ E-K

Kommentarer
Postat av: Martin

Vill ha skivan!! =D

2009-05-03 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0