18 februari

Hejsan!

Eftersom att min kompis Sandra verkar läsa min blogg rätt ofta så har hon blivit besviken att jag inte har skrivit på länge, NU JÄVLAR SANDRA! Nu skriver jag :D

Hmm. vad har hänt..
Mamma fyllde 50 i söndags, på självaste alla hjärtans dag <3
GRATTIS MAMMA!
Och vi hade personalfest också med Ica på Restaurangen Valvet på Skeppsholmen, tokmysigt!

Jag hoppas och vill att Sandra blir glad nu och firar med mig på lördag över en drink eller tio :) <3

Juste! Jag har klippt mig också och färgat håret lite mörkare. Första gången som jag var hos frisören, EVER! :D

Ny grej också (förutom utseendet på bloggen) är "DAGENS" :P Det vill säga att jag kör en dagens varje gång jag skriver.. Vi kör ett exempel idag:


DAGENS VILL HA:
Nu är det i fullgång att boka resor inför
sommaren 2010, men vart ska man åka?
Dagens grej är "Vill ha" och passar det inte
bättre än nu, i detta kyliga väder
att önska sig Sommar?
Dagens Vill Ha är alltså SOMMAR!

Svårt? Nej inte direkt.
Tänkte att bloggen blir lite roligare då :D


Take Care!
/ E-K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0