Söndagen den 21 Februari


Hej mina vänner!

Idag är det iallafall sol ute :D tack och lov för det :)

Tittade igenom lite bilder och hittade dom från min och Thomas 6 månaders dag :)
<3
Söta va? :)

Hur som haver, Thomas jobbar och jag sitter och steker som vanligt :P
Nästa vecka åker han till fjällen så honom kommer man inte se då;
hmm, undrar om man ska ha värsta festen här då :D moahaha!

Så har vi kommit fram till DAGENS!

DAGENS TÄVLING:
Såg på startsidan att Läkerol
hade en tävling om att göra sin
egen tuggummimix och sen vinna
100.000 kronor! Något jag skulle använda
till att betala av huset som vi ärvde efter
pappa och sen skänka resten till
ordentliga hjälporganistationer.
Så vill du rösta på mitt tävlingsbidrag
KLICKA PÅ LÄNKEN:
http://hundratusen.nu/#/mix/5TdM


I Love You, T <3

/E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0