Söndagen den 28 Februari



Hej allesammans!

Igår skulle pappa fylla 62 men som ni säkert redan vet så dog har ju för dryga året sen.
Men Grattis till Dig, Pappi <3


Idag åkte Thomas till Vemdalen med sin familj för att åka skidor men jag kunde inte följa med bara för att jag ska jobba typ två dagar den veckan så förstör det en hel vecka.. usch! Men men, lön blir det! :D

Juste! Mobilen har pajat "/ först slutade kameran fungera, sen när jag hade typ 12% batteri kvar så dog den och startade om sig lite halvt, den var liksom på i några sekunder sen stängdes den av, satte på, stängde av.. så det funkar inte alls! Så har en sketa gammal mobil nu :P men hoppas för i helvete att mobilen lagas!


DAGENS SKÄMT:
Jag vet inte om man ska säga att det är
jag som är lättlurad eller PC City som
inte vet vad dom snackar om.
Dom berättade för mig att det kunde vara
ett mjukvarufel på mobilen
och när jag köpte den så köpte jag
också 6 månaders trygghetsavtal
för jag vet att jag är rätt klantig med mobiler.
MEN där står det att mjukvarufel INTE
går på försäkrningen.. det var liksom.. va?
Då var det  ju fel på mobilen från början
men jag får ingen ersättning för det?
Stört..


ILY TA (I Love You Thomas Andersson)

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0