Tisdagen den 16 mars

Hejsan!

Idag har jag varit hos tandläkaren.. fyfan! Var där igår också men då var det bara basundersökning som fick på 640:- och en lagning idag som gick på 1075:-! Det är SJUKT!
Passade också att gå när lönen typ är slut "/

Nästa fredag har Thomas studentskiva :) kommer bli riktigt skoj. Deras tema är F ^^
Sandra har också studentskiva, fast på måndag, Dresscode: Black kommer bli asnice :D

Våren är påväg hoppas jag allafall, det känns så åtsminstånde.
Tänkte lite på pappa igår, saknar honom verkligen.

Vi har haft flera visningar på huset nu så jag hoppas för guds skull att det bli sålt snart
eftersom att mitt liv står rätt stilla nu.. Händer inget på jobbet och inget med huset men nu kanske det
klarnar :)
http://w4.objektdata.se/pregen/326/OBJ12403_1033496326/wp.htm?SID=2q31e345w3uirayxr31x0r2v
Där är länken till annonsen på vårt hus om ni vill titta :)

DAGENS FANSKAP:
Efter mina besök hos tandläkaren
Så får tandvården ett stort minus!
Dagens fanskap går alltså till
tandvården som är påtok för dyr!
En vanlig undersökning ligger på 640:-
och det är stört! 640:- ska man betala
för att dom tittar i munnen!
Fan ta Svenska Tandvården!


Thanks!

/E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0