Många, många, många månder sen sist

Hej alla!
Jag har inte skrivit på flera månader nu.. kommer inte ens ihåg när det var sist.
Just nu rullar allt på i mitt liv :) Tomas och jag har det superduper bra och jag har läst lite kurser på Högskolan här i Gävle. Nu är det så att om 9 dagar åker jag på Reseledarutbildning med Service & Co. till Lloret de Mar utanför Barcelona, Spanien!
JAG KOMMER BLI RESELEDARE! :D

Längtar så sjukt jävla mycket men kommer sakna alla underbara människor här i Sverige, men jag kommer tillbaka i mitten på december :)

Jag ska försöka bättra mig och uppdatera bloggen så mycket som möjligt när jag är där nere, om jag hinner....

Puss och kram!

/ E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0